|
|
Ukupno poruka: 54349 :: Ukupno korisnika: 1391 |
Online: 18 |
|
Online > |
|
|
|
|
|
sjajna filmska godina. ovo bi preporučio svima:
moonrise kingdom - uvrnuto divna bajka o zaljubljenim klincima
holy motors - tužna lynchevsko-baudrilardovska vizualna divota
master - monstruozno odglumljena i režirana sjajna studija karaktera
silver linings playbook - romantična komedija na drugi način
looper - pametan sf triler koji bi vas mogao zamislit
grey - inspirirajuća pusto-lovina
killer joe - mini fargo ali u texasu
django unchained - postmodernistička najluđa od najluđih zabava. top tarantino.
možda sma nešto i zaboravio. ako imate kakvu preporuku, da sam propustio, puknite ju ovdje. ja još moram pogledat hunt(vinterberg), 21 jump street i dokumentarac o litavcima. to mislim da bi moglo bit dobro.
amour nisam pogledao nit imam volje. oću jednom al nisam ovih dana u tom filmu.
|
|
|
|
|
munrajz - smorijentes
holy - beton
master - ne gledo
silver - skinut
petljaš - dobar
grey - tonbić♥
ubojica džo - ne gledo
đango - betončina
onako, tanka godinica. najvise me dojmili motori i grej mi je bio moćan.
dobar horor - woman.
project x i new kids turbo, pristojne komedije.
oslo august 31 mislim dobra drama.
flight -dosta dobar.
mozda nisu svi iz ove godinice, ali ne zamjerite.
dobar je i haneke, da.
|
|
|
|
"petljaš"
sviđa mi se ♥
nije mi flight nešto. oke za pogledat sutradan zaboravit :)
ove neke nikad nisam čuo, iden ih guglat pa vidit što ćemo i kako :)
|
|
|
|
(((((((((((((((((:
ma ja, let je onak''.
nuit blanche je vrlo vrlo dobar
michael o onom pedofajlu onda.
e, da, http://www.imdb.com/title/tt1763280/
je lud. glumi sestra od korine.♥
pisem dalje ako se sjetim jos kojeg.
|
|
|
|
gledao sam pet od osam s tvog popisa, gogolj, i tri su mi genijalna - holy motors, moonrise, django! master ok, silver linings mi je prazan, ništa.
danas gledao argo i zabavan je, ali propagandistička nota više nego djelomično objašnjava sve globuse, oscare, bafte koje će pokupiti.
bilo još dosta toga, ali već sam pozaboravljao, vjerojatno s razlogom, haha. e, da, zadnji woody allen - from rome with love! majstor utoliko što je nanovo uspio napraviti tako topao film, a o smrti i prolaznosti. pa di ćeš većeg veselja!
|
|
|
|
jebote, kako sam ja tog vudija zaobišao. bez da sam trepnuo. nije fer. ispravit ću to. valjda jer je zajeba s parizom.
|
|
|
|
još nešto - gledajte ako niste - topla preporuka:
the perks of being a wallflower http://www.imdb.com/title/tt1659337/?ref_=sr_2
|
|
|
|
ne kužim kako ti je perks dobar a silver linings prazan ništa. :D meni su inače oba fino sjeli iako je perks klišejastiji, silver linigs to postaje (tek) u završnom dijelu. iako nisam imao nekih problema s tim.to su mi takvi filmovi. neopterećeni. pa ako me ulove otpočetka sve im oprostim. :)
|
|
|
|
hahaha! čuj, neki te klišeji pogode, neki ne. a meni je perks zbilja bio super. a linings... cijeli film gledam tog coopera... i ništa.
|
|
|
|
ozbiljno? pa jebemu ono kad trči u vreći za smeće e, pa meni to za umrit od smija. dobar lik skroz.
|
|
|
|
jebiga, ništa!:) dobar mi je opsesivno-kompulzivni de niro, to priznam
|
|
|
|
a lawrenceica ništa? tz tz:)
|
|
|
|
rust and bone(r) je oke za pogledat. to sam zadnje gledao.
|
|
|
|
u tom duelu pobjeđuje emma watson!;)
|
|
|
|
:))))))))))))
|
|
|
|
|
|