Forum

Ukupno poruka: 54349 :: Ukupno korisnika: 1391 Online: 18
  Online >
Autor poruke
1 2 3 4 5

matea 21.12.2005 u 22:22:24 profil autora
The band will release their new album 'At War With The Mystics' -the follow up to 2003's 'Yoshimi Battles The Pink Robots' - on April 3.

pusa lurkerima
darko 21.12.2005 u 22:29:29 profil autora
Dave Fridmann/Tarbox News/Notes

December 12, 2005 - The Flaming Lips return to the Southern Tier to finish the stereo version of At War With The Mystics...

svako malo odem na stranice tarboxa da vidim kako napreduje rad na novom albumu.

jebote... 2006. nas čekaju novi pcvc, novi radiohead i novi flaming lips. jebenica.
matea 21.12.2005 u 22:30:23 profil autora
aj aj aj

pusa lurkerima
electro cute 21.12.2005 u 23:00:58 profil autora
i grandaddy. i pet šest rajana adamsa.
darko 21.12.2005 u 23:08:54 profil autora
eh... ajmo sad nabrajat.
i sufjan i b&s i mogwai...
offtopic, buraz.
electro cute 21.12.2005 u 23:16:59 profil autora
i kimiko. NOT!
Tonci 12.01.2006 u 15:48:33 profil autora
singlo:

http://ftp.nu/files/505/
darko 23.01.2006 u 02:08:44 profil autora
a evo i tracklist:

1. The Yeah Yeah Yeah Song
2. Free Radicals
3. The Sound Of Failure/It's Dark...Is It Always This Dark??
4. My Cosmic Autumn Rebellion
5. Vein Of Stars
6. The Wizard Turns On...
7. It Overtakes Me/The Stars Are So Big, I Am So Small...Do I Stand A Chance?
8. Mr. Ambulance Driver
9. Haven't Got A Clue
10. The W.A.N.D.
11. Pompeii Am Gotterdammerung
12. Goin' On
darko 06.02.2006 u 01:05:44 profil autora
evo, ako će se nekom dat' čitat.. meni se dalo

Wayne's Track-By-Track of At War With The Mystics

THE YEAH YEAH YEAH SONG (WITH ALL YOUR POWER)

Steven had been recording in a separate vocal booth on his computer and I walked by and heard the crazy grouped vocals doing the "yeah yeah yeah" part and I was immediately hooked. This is one of those songs that points the finger at the pettiness of those in power but also points the finger back at ourselves - what would YOU do? Power in the hands of the inexperienced (which is what we would be) is very dangerous...

FREE RADICALS (A HALLUCINATION OF THE CHRISTMAS SKELETON PLEADING WITH A SUICIDE BOMBER)

I had a dream in which Devendra Banhart (the weird singer/songwriter) is pleading with a suicide bomber (who is about to go blow up something or somebody) to change his mind. And once he changes the deranged zealot's point of view, he (Devendra) immediately sympathizes with the frustration (mostly aimed at George W. Bush) that could make someone long for such exaggerated revenge...(Keep in mind that this is just a funny dream - these suicide bombers are clearly brainwashed religious fanaticals that are insane with their own agenda...they are beyond any pleads of reason and are not worthy of any sympathy.)

THE SOUND OF FAILURE

We have some friends whose father was dying of cancer - I say "was" because it (the cancer and his death) dragged on agonizingly for over a year - and they (our friends) were becoming, understandably, weary of being forced to be upbeat...

And I remember hearing a comment once about how annoying it was, to them, to have to hear this gratingly jubilant fake enthusiasm (usually hokey hyped-up pop groups like Black Eyed Peas, Destiny's Child, Ashlee Simpson, Hillary Duff, etc.) blasting out of the "Muzak" systems virtually everywhere they went. To them this cheerleader-type assault was really only effective if you didn't actually have any real psychic stress...And they felt that it was, surprisingly, helpful to them to try to understand their fears and their sadness - as opposed to pretending that it's "all good." And, you see, this is true insight... finally we know it's okay to have a troubled mind, it's okay to fail...

And so this song (which was written in the car on the way up to New York from Oklahoma while I drove and Steven played battery powered keyboard and computer) is about a young girl whose best friend has died, and everywhere she goes (like the friends I mentioned earlier) she must endure the empty optimism of the inexperienced. She wants to know, since it has arrived, what is despair, what is hope, what is failure...And what is in the darkness??

The line in the song, "so go tell Britney and go tell Gwen" is obviously a reference back to my friends and their Muzak incident...meaning, "Yeah, go tell Britney Spears and Gwen Stefani that their energy and their Prom Queen smiles only go to prove that they don't empathize with my sadness." I believe, in the song, that Britney and Gwen could be thought of as this grieving girl's less mature friends...and that she's not trying to go against them, she just doesn't want to pretend that she understands what she doesn't really understand - what death is...what despair is...what existential fear is... She doesn't know, but she's starting to find out...

IT'S DARK... IS IT ALWAYS THIS DARK?

A strange sort of afterword to the previous song. The voice and the strange blippy trail is actually my voice run through a computer plug-in effect called "Squirrel Parade"...Pretty cool... Anyway, it sounds like I'm saying "It's Dark", but I didn't say "It's Dark". I don't remember what it was exactly - just me talking before a song, but it gives the illusion of a young girl finding her way through a mystery...yes?

MY COSMIC AUTUMN REBELLION (THE INNER LIFE AS BL
electro cute 06.02.2006 u 04:08:50 profil autora
jebote, kolko su oni droge proštrumpfali u životu... isuse.
al vidim da je coyne raspižđen do bola. mislim da bi album ipak mogo bit jebeno dobar. ne znam. singl mi je oke, al kak je kvaliteta zvuka očajna nisam ga baš previše slušao.
matea 07.02.2006 u 11:16:00 profil autora
kak je njemu super u toj glavi.

obrisalo mi post. veseli me to jako, jer se onaj broj gore desno promijenio.

pusa lurkerima
matea 07.02.2006 u 11:16:37 profil autora
zanimljivo..
cijelo ovo vrijeme je gore pisalo da ima 32767 postova,
onadak je moj post izbrisan pa je bilo 32766..
kad sam postala ovo nešto onda se povećeao broj postova za jedan (!! !! !) pa sam mislila da napokon radi.

a isto sam tako mislila da danas moram kod zubara pa sam se fino digla u 8h, obukla trenirku preko piđame, otišla kod zubara i shvatila da sam tek idući tjedan naručena

pusa lurkerima
sadrzaj je izmijenio/la - matea u 07.02.2006 u 11:22:07
matea 07.02.2006 u 11:17:51 profil autora

sadrzaj je izmijenio/la - matea u 07.02.2006 u 11:18:16
backdrifter 07.02.2006 u 13:14:44 profil autora
omnomnom
mislim da je ovaj forum odlucio uzeti stvar u svoje hm... ruke te je poceo brisati matejine postove iz zabave.
mislim, kaj nije to zabavno kad se mateji izbrise post.
;)
matea 07.02.2006 u 13:17:59 profil autora
šta me briga za post
to su bili oni upitnici koji su bili ružni

pusa lurkerima
slowpulse 07.02.2006 u 17:25:23 profil autora
sve mi se čini da neki integer overflow-a
matea 07.02.2006 u 20:08:11 profil autora
fino.. imamo dijagnozu

pusa lurkerima
electro cute 11.02.2006 u 23:42:36 profil autora
procurio je na net.
prva stvar je simpa, no nije ni upola dobra ko fight test, a o race for the prize necu ni govorit. ah, bas sam hepi.
electro cute 12.02.2006 u 00:36:24 profil autora
na prvo slusanje nis posebno. ah. al sta ja znam... glupo je ista ocjenjivat na prvo slusanje...
darko 12.02.2006 u 01:31:22 profil autora
zakleo sam se da ga necu skinut i poslusat prije nego izadje i stigne postom moj originalni primjerak...

stoga je ovo zadnji put da otvaram ovaj topic..

i molim sve koji poslusaju novi album da ne pricaju sa mnom o njemu.. barem ne do sredine 4. mjeseca..
sadrzaj je izmijenio/la - darko u 12.02.2006 u 18:07:38
backdrifter 12.02.2006 u 14:15:47 profil autora
omnomnom
neces izdrzati, neces!
uostalom poslusaj sad pa kupi original enivej
ja cu ga kupiti sigurno

vein of stars
i my cosmic autumn rebellion
mmmmm
darko 12.02.2006 u 18:12:23 profil autora
neces izdrzati, neces!

još 60-ak dana... piece of cake!

ideš! ko drveće i rijeke, pa da.
matea 12.02.2006 u 18:39:46 profil autora
hihi
beba ima flat rate pa si sad tu skidam flaming lipse.

pusa lurkerima
backdrifter 12.02.2006 u 19:20:54 profil autora
omnomnom
flat rate - ideš
ja imam 5 giga
ponekad premalo

ne skidam filmove
al kad jednom zapnem za live snimke bice problema...
electro cute 12.02.2006 u 19:36:05 profil autora
ja imam lan t3. jučer sam skinuo pet sezona malcolm in the middle. i tako... znam, baš sam djubre. kad budem velik i jak pokupovat ću sve što mi se sviđa. a za sad, jebiga...

i kakvi su vam novi lipsi? meni ni nakon drugog slušanja nisu super, samo su okej. malo sam razočaran... iako nisam očekivao ništa ekstra. ah.
matea 12.02.2006 u 19:45:03 profil autora
ja sam sad spržila i moram brisat s harda da beba ne čuje.
aha

pusa lurkerima
backdrifter 12.02.2006 u 19:58:18 profil autora
omnomnom
zanimljivo, otkaceno al definitivno losije od yoshimi, a time i soft bulletina... (a mislim kolko albuma uopce i je bolje od ova dva - not much)

my cosmic autumn rebellion mi je super
i vein of stars
amb driver je super jos od prije
the sound of failure je oke
the wizz me podsjeca na pavonis

free radicals mi je najlosija stvar na albumu
ja ja ja song je samo simpa
isto tako i the wand
i tako to...

nakon prvog preslusavanja yoshimi reakcija je bila ono VAU sta se to upravo dogodilo i daljnim slusanjem bila je samo sve bolja i bolja
ovaj album tome ne moze doc ni blizu (iako treba uzeti u obzir da je ovo tek prvi dan preslusavanja u ne bas najboljim uvjetima pa cemo jos vidjeti)

jos jednom - dobar je ali...

sadrzaj je izmijenio/la - backdrifter u 12.02.2006 u 19:59:11
zomri 12.02.2006 u 21:11:59 profil autora
od onog sto sam cuo yyy song je zakon, free radicals isto tako, ono ostalo sto sam cuo je...nako, srednja žalost, ništa posebno.
matea 12.02.2006 u 22:29:55 profil autora
evo svira..

pusa lurkerima
slowpulse 12.02.2006 u 23:27:04 profil autora
Album je dosadan
Bojim se da sam ga danas zadnji put poslusao

OTOH, danas sam narucio Zaireeku. HA!
electro cute 12.02.2006 u 23:46:23 profil autora
meni pol albuma zvuči ko flaming lipsi koji obrađuju flaming lipse, a pol ko mjuza kakvu bi frank zappa radio danas da je živ i otvoren za nove ideje. ništa posebno. nema ni jedna stvar onak da se naježiš... ah.