sjajna filmska godina. ovo bi preporučio svima: [b]moonrise kingdom[/b] - uvrnuto divna bajka o zaljubljenim klincima [b]holy motors[/b] - tužna lynchevsko-baudrilardovska vizualna divota [b]master[/b] - monstruozno odglumljena i režirana sjajna studija karaktera [b]silver linings playbook[/b] - romantična komedija na drugi način [b]looper[/b] - pametan sf triler koji bi vas mogao zamislit [b]grey[/b] - inspirirajuća pusto-lovina [b]killer joe[/b] - mini fargo ali u texasu [b]django unchained[/b] - postmodernistička najluđa od najluđih zabava. top tarantino. možda sma nešto i zaboravio. ako imate kakvu preporuku, da sam propustio, puknite ju ovdje. ja još moram pogledat hunt(vinterberg), 21 jump street i dokumentarac o litavcima. to mislim da bi moglo bit dobro. amour nisam pogledao nit imam volje. oću jednom al nisam ovih dana u tom filmu.