|
sjajna filmska godina. ovo bi preporučio svima:
[b]moonrise kingdom[/b] - uvrnuto divna bajka o zaljubljenim klincima
[b]holy motors[/b] - tužna lynchevsko-baudrilardovska vizualna divota
[b]master[/b] - monstruozno odglumljena i režirana sjajna studija karaktera
[b]silver linings playbook[/b] - romantična komedija na drugi način
[b]looper[/b] - pametan sf triler koji bi vas mogao zamislit
[b]grey[/b] - inspirirajuća pusto-lovina
[b]killer joe[/b] - mini fargo ali u texasu
[b]django unchained[/b] - postmodernistička najluđa od najluđih zabava. top tarantino.
možda sma nešto i zaboravio. ako imate kakvu preporuku, da sam propustio, puknite ju ovdje. ja još moram pogledat hunt(vinterberg), 21 jump street i dokumentarac o litavcima. to mislim da bi moglo bit dobro.
amour nisam pogledao nit imam volje. oću jednom al nisam ovih dana u tom filmu.
|